تبلیغات
دانلود بازی Cloudbuilt Through the Fog برای PC

داستان بازی Cloudbuilt Through the Fog درباره دخترکی جوان است، که با ابرهای تاریکی در یک محیط اسرار آمیز زندگی می کند. بازی دارای راز و رمزهای زیادی است و باید در نقش آن دختر از موانع زیادی عبور کنید. حالا شما باید هوش و سرعت را با هم بکار بگیرید و برای فرار از دست دشمن ، از مسیرهای که پر از تله و مانع است ، بدون افتادن و کشته شدن عبور کنید. شما باید مسیر خود در بازی در کوتاهترین زمان و با بهره گیری از نیروها و قدرت هایی که دارید به پایان برسانید. خلاصه بازی حسابی هوش شما را به چالش میکشد. بازی Cloudbuilt خود یک بازی بسیار زیبا است و این نسخه برای بازی Cloudbuilt یک DLC محسوب میشود، اما خود این DLC تغییراتی زیادی نسیت به نسخه اصلی دارد.

 

Cloudbuilt Through the Fog-SKIDROW

 

Cloudbuilt Through the Fog دانلود بازی Cloudbuilt Through the Fog برای PC



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی دوبعدی 2014 برای PC, بازی دوبعدی جدید برای کامپیوتر, تصاویر گیم پلی بازی Cloudbuilt Through the Fog, داستان بازی Cloudbuilt Through the Fog, دانلود DLC برای بازی Cloudbuilt, دانلود بازی Cloudbuilt Through the Fog, دانلود بازی لینک مستقیم Cloudbuilt Through the Fog, دانلود رایگان بازی Cloudbuilt Through the Fog, دانلود مستقیم دی ال سی Cloudbuilt, سیستم مورد نیاز Cloudbuilt Through the Fog ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : پنج شنبه 19 / 4 / 1393
دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

Prince of Persia 5 The Forgotten Sands دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی به بازار ارائه گردید. در نسخه جدید کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات هفت سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را دارید که دارای ویژگی های  بسیار جالبی است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها استفاده کند. همچنین این شخصیت دارای ویژگی های منحصر به فرد در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی دوست داشتنی شود.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : جمعه 18 / 4 / 1393

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد