تبلیغات
Loaris Trojan Remover 1.3.3.6 پاکسازی ویندوز از تروجان ها

Loaris Trojan Remover 1.3.3.6 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393
GetFLV Pro 9.6.6.5 ذخیره سازی و نمايش فایل های FLV

GetFLV Pro 9.6.6.5 بسته ای کاملا یکپارچه از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت ، تبدیل، مرمت و نمایش هر فایل ویدئویی فرمت FLV یا همان فلش ویدئو می باشد. این ابزارها شامل دانلود کننده FLV می باشد که ابزاری قدرتمند برای دانلود فرمت FLV از سایتهای به اشتراک گذاری ویدئو با فناوری های برای رهگیری خودکار آدرس اینترنتی آنها می باشد. ابزار مبدل FLV به ویدئوی نرم افزار امکان تبدیل فایل های FLV را به فرمتهای ویدئویی شناخته شده را فراهم می نماید، این قابلیت به شما توانایی تبدیل فرمت FLV را به فرمتهای ویدئویی متفاوت از قبیل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و غیره را می دهد. ابزار ریپ کننده صوت FLV نرم افزار صدای فایلهای ویدئویی FLV را استخراج نموده و به فرمتهای صوتی شناخته شده تبدیل می نماید. با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئوی FLV خود را به فرمتهای صوتی همچون MP3, WMA, WAV, AAC و غیره تبدیل نمایید. ابزار مبدل ویدئو به FLV برنامه نیز ابزار حرفه ای تبدیل کننده ای برای تبدیل ویدئو به فرمت FLV می باشد، این ویژگی از تقریبا تمامی فرمتهای ویدئویی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP و غیره پشتیبانی می نماید و بالاخره ابزار مرمت کننده FLV نرم افزار فایلهای ویدئویی فرمت FLV که قابل پخش نمی باشند را تعمیر می نماید .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393
مدریت شبکه های بی سیم با Maxidix Wifi Suite v14.5.8

Maxidix Wifi Suite نرم افزاری منحصر به فرد جهت مدیریت آسان اتصالات بیسیم (Wi-Fi) میباشد که مجموعه ای از ویژگی های مفید و کاربردی است. به کمک Maxidix Wifi Suite شما قادر هستید یک پروفایل را در شبکه ذخیره نمایید تا در زمان نیاز از آن استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سیستم خود بک آپ بگیرید یا ویندوز خود را مجدداً نصب کنید سپس از شبکه های راه اندازی شده قبلی خود استفاده نمایید.زمانی که ویندوز می خواهد به یک شبکه بی سیم متصل شود حداقل دو بار اطلاعات اتصال را به روز می نماید.یک بار قبل از احراز هویت و پس از آن بعد از هر تلاش برای ایجاد اتصال. این رفتار به این معناست که زمان اتصال شما به شبکه افزایش پیدا می کند. برای سرعت بخشیدن به فرایند ارتباط، Maxidix Wifi Suite با استفاده از یک الگوریتم دیگر به این معنی که تنها با یک اسکن همه اطلاعات مورد نیاز برای اتصال را جمع آوری کرده و با این کار سرعت اتصال را تا ۶ برابر افزایش می دهد.نظارت بر فعالیت های شبکه و اتصالات شبکه این امکان را به شما می دهد تا از ترافیک شبکه اطلاعات دقیقی به دست بیاورید.

 

Maxidix Wifi Suite مدریت شبکه های بی سیم با Maxidix Wifi Suite v14.5.8



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: اخرین نسخه برنامه Maxidix Wifi Suite, دانلود نرم افزار Maxidix Wifi Suite, دیدن وضعیت Wifi, مدریت اینترنت بی سیم, مدیریت شبکه های بی سیم, مدیریت وای فا, مدیریت وای فای برای کامپیوتر, مدیریت کامل وایرلس, نرم افزار دیدن کانکشن های وای فا, نرم افزار هک نشدن وای فا, نرم افزار وایرلس برای کامپیوتر, وای فای کامپیوتر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393
تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل فایل های ts, تبدیل فرمت فیلم, دانلود قدرتمندترین مبدل فیلم, دانلود نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter 7 , 1 , 32 , 23354 با کرک, دانلود نرم افزار تبدیل فرمت, نرم افزار بریدن فیلم, نرم افزار تبدیل Mkv به avi, نرم افزار تبدیل mkv به dvd با زیرنویس, نرم افزار تبدیل سریع MKV, نرم افزار تبدیل فرمت فیلم, نرم افزار تبدیل فرمت ویدیو, نرم افزار رایت فیلم روی دی وی دی, نرم افزار ریپ کردن دی وی دی, نرم افزار قرار دادن واترمارک روی فیلم, نرم افزار مبدل ویدیویی قدرتمند, نرم افزار نوشتن متن روی فیلم, نرم افزار واندرشر ویدیو کانورتر, نرم افزار ویدیو کانورتر قدرتمند, نرم افزار کانورتر فیلم قدرتمند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393
شخصی سازی استارت ویندوز با Start Menu Reviver 2.0.0.82

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start Menu Reviver شخصی سازی استارت ویندوز با Start Menu Reviver 2.0.0.82



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: اتغییر استارت ویندوز 8 , 1, برنامه های رایگان 2014, تغییر Start ویندوز 7, تغییر استارت ویندوز 8, تغییر عکس های استارت, تغییر منوی استارت ویندوز 8, دانلود نرم افزار Start Menu Reviver, دانلود نرم افزارهای رایگان, شخصی سازی استارت ویندوز, نسخه جدید Start Menu Reviver ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393
مجموعه ۷۰ والپیپر با کیفیت از گل ها Flowers HQ Wallpapers

Flowers HQ Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گلها را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Flowers HQ Wallpapers مجموعه 70 والپیپر با کیفیت از گل ها Flowers HQ Wallpapers



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود عکس HD, دانلود عکس HD برای میزکار, دانلود عکس HD گل, دانلود عکس های جدید HD, دانلود مجموعه عکس های زیبا, دانلود والپیپرهای جدید 2014, سایت دانلود والپیپر hd, عکس Full hd برای دسکتاپ, عکس HD دختر برای دسکتاپ, عکس با رزولوشن بالا, عکس برای دسکتاپ با کیفیت HD, عکس زیباترین گل ها, عکس مناسب برای دسکتاپ, عکس های hd از گل ها زیبا, عکس های روز با کیفیت بالا, والپیپر HD, والپیپر HD جدید, والپیپر گل, گلچین عکس HD جدید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393
پخش فرمت های صوتی و تصویری توسط DVDFab Media Player 2.4.3.1

DVDFab Media Player 2.4.3.1 – پلیری ساده و در عین حال حرفه ای برای پخش انواع فرمت های مالتی مدیا می باشد . این نرم افزار پخش کننده فیلم ، توسط کاربران به عنوان بهترین نرم افزار پخش فایل های Bluray انتخاب شده است . به راحتی می توانید فیلم های DVD و Blu-ray خود را با این برنامه پخش کنید که به شما قابلیت پخش از فولدر را نیز می دهد . با پشتیبانی از خروجی صوتی ۷.۱ می توانید تجربه ای عالی از مشاهده فیلم های با کیفیت داشته باشید . این پلیر برای اولین بار از قفل گذاری Cinavia برای فیلم های بلوری پشتیبانی می کند . اگر از محیط پلیر خسته شدید ، به راحتی می توانید با دانلود اسکین های جدید ، ظاهر کاربری برنامه را تغییر دهید . قابلیت ساخت Playlist به شما امکان افزودن ویدئوهای مورد علاقه در قالب یک لیست را می دهد .

 

DVDFab Media Player پخش فرمت های صوتی و تصویری توسط DVDFab Media Player 2.4.3.1

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: برنامه پخش فیلم های Blu-ray, برنامه پخش کننده فیلم, برنامه پلیر مالتی مدیا, دانلود اخرین نسخه DVDFab Media Player, دانلود نرم افزار DVDFab Media Player, دانلود ویدیو پلیر حرفه ای, نرم افزار خواندن MKV, نرم افزار دیدن فیلم های HD, نرم افزار پخش ts, نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس, نرم افزار پخش فیلم سه بعدی, پخش بلوری, پخش کننده دیسک بلوری, پلیر با خروجی 7 , 1 کاناله, پلیر برای بخش DVD, پلیر فیلم های Full HD, پلیر پخش کننده فیلم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393
نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر WebBrowserPassView 1.46

با WebBrowserPassView قادر خواهید بود تمام رمزهایی را که در انواع صفحات مورورگرتان به کاربردید را بازیابی کنید و آن ها را در صورت لزوم تغییر دهید. همجنین می توانید با استفاده از این نرم افزار مفید تمامی پسوردهای فراموش شده ی خود را از هر وب سایتی از جمله وب سایت های محبوب فیس بوک، یاهو، گوگل و جی میل، بازیابی کنید. پس از بازیابی پسوردهای فراموش شده ی خود، می توانید آن ها را در فایلی به یکی از فرمت های text, html, csv و یا xml ذخیره کنید. قابل ذکر است که این نرم افزار بدون نصب کار می کند.

 

WebBrowserPassView 1.46 نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر WebBrowserPassView 1.46

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در گوگل کروم, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار WebBrowserPassView 1 , 46, دانلود نرم افزار WebBrowserPassView 1 , 46 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در فایرفاکس, نرم افزار, نرم افزار WebBrowserPassView 1 , 46, نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در فایرفاکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 16 / 4 / 1393