تبلیغات
دانلود نرم افزار Ultra MP3 CD Burner

     

رایت لوح های فشرده MP3 یکی از علایق کاربرانی است که به عرصه موزیک و آهنگ ها بسیار علاقه دارند. برخی کلکسیون بزرگی از موزیک های قدیمی دارند و آنها را آرشیو کرده اند. برخی کارشان رایت و فروش لوح های فشرده MP3 است و برخی هم گاهی نیاز به رایت اینگونه لوح های فشرده دارند. ولی همگی بر یک اصل بسیار تاکید دارند! آن هم کیفیت سی دی های رایت شده است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : شنبه 27 / 3 / 1393
دانلود Bluelight Filter for Eye Care v1.71 - نرم افزار موبایل کاهش خستگی چشم

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که هنگام کار کردن با تبلت و یا موبایل دچار خستگی چشم و تاری دید می شوید، فزصت دانلود این اپلیکیشن فوق العاده Bluelight Filter for Eye Care را از دست ندهید و از این نگرانی رهایی یابید. این نرم افزار با کاهش شدت نور آبی صفحه نمایش و همچنین فیلتر کردن رنگ ها مانع از فشار بر روی چشمان شما می شود و از عوارضی مانند کم شدن بینایی چشم و اختلال در خواب جلوگیری می کند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : شنبه 27 / 3 / 1393
مجموعه والپیپر با کیفیت از بازی های جدید Game Wallpapers 2014

برای شما علاقه مندان به بازی های رایانه ای مجموعه ای از والپیپر دیدنی از جدیدترین عناوین صنعت گیم را به صورت رایگان و با کیفیت HD آماده کرده ایم که بسیاری از این بازی ها در E3 2014 معرفی شده اند . این تصاویر به صورت اختصاصی توسط ال ایکس دانلود جمع آوری شده اند که امیدواریم از آن ها لذت ببرید . این عکس ها در فرمت JPG و با رزولوشن مختلف موجود می باشند .

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: , دانلود مجموعه عکس بازی های 2013 , دانلود والپيپر گيم با كيفيت بسياربالا , دانلود والپیپر 2013 بازی کامپیوتری , دانلود والپیپر بازی , دانلود والپیپر بازی فول اچ دی , عكس بازي ها با كيفيت بالا , عكس بازي هاي PC با كيفيت HD , عكس هاي HD بازي هاي PC , عکس بازی های جدید کامپیوتر , عکس های full hd برای دسکتاپ , عکس های بازی call of duty advanced warfare , عکس گیم ها با کیفیت HD , والپيپر با موضوع بازي PC , والپيپر بازي هاي PC , والپيپرگيم , والپیپر از بازی های جدید , والپیپر اساسین کرید , والپیپر اساسین کرید 2014 , والپیپر بازی call of duty advanced warfare , والپیپر بازی Uncharted 4 , والپیپر بازی های 2014 , والپیپر بازی های جدید , والپیپر بازی های پلی استیشن , والپیپر بازی های کامپیوتری , والپیپرهای E3 2014 ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : شنبه 27 / 3 / 1393
دانلود ترانه تیم ملی در جام جهانی با صدای «احسان خواجه امیری»

این قطعه برعهده روزبه بمانی بوده و بهروز صفاریان تنظیم کننده «دروازه های دنیا» است.

همایون نصیری به عنوان نوازنده پرکاشن و میلاد درخشانی نیز به عنوان نوازنده تار و سه تار در تولید «دروازه های دنیا» با احسان خواجه امیری همکاری کرده است.

ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل با صدای «احسان خواجه امیری» را ر از طریق سایت ال ایکس دانلود...دانلود نمایید

دانلود در ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ال ایکس دانلود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : یک شنبه 23 / 3 / 1393
IrangateTV تلویزیون اینترنتی ایران گیت

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.
یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.
با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد.

امکانات این نرم افزار:
- پخش زنده شبکه های ملی
- دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه های ملی بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG)
- سرویس راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)
-نمایش به صورت On Screen Display
- قابلیت تصویر در تصویر دو شبکه مختلف به صورت همزمان (Picture-in-Picture)
- پیش نمایش شبکه های زنده (Live Channel Preview)
- نمایش ماتریسی کلیه شبکه ها
- ویدیو و فیلم های درخواستی (Video on Demand) متعلق به آرشیو غنی موسسه رسانه های تصویری

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل , , ,
:: برچسب‌ها: ال ایکیس دانلود , , , , , , , , , دانلود رایگان/////بازی جدید نرم افزار == ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : یک شنبه 23 / 3 / 1393
دانلود فیلم معراجی ها با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید معراجی ها دانلود رایگان فیلم جدید معراجی ها با لینک مستقیم فیلم «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی به سی و دومین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرد. آخرین کار مسعود ده نمکی، فیلم «رسوایی»، در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی را بگیرد و کاندید نقش اول مرد، نقش دوم مرد و بهترین طراحی صحنه و لباس شود. فیلم «معراجی ها» موضوعی اجتماعی و دفاع مقدسی دارد. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اخبار فیلم معراجی ها, بهترین سایت دانلود فیلم ایرانی, دانلود تیزر فیلم معراجی ها, دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم معراجی ها, دانلود رایگان فیلم معراجی ها با لینک مستقیم, دانلود فيلم ايراني, دانلود فيلم جديد, دانلود فیلم ایرانی معراجی ها, دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم جدید معراجی ها, دانلود فیلم سینمایی معراجی ها, دانلود فیلم معراجی ها, دانلود فیلم معراجی ها با لینک مستقیم, دانلود فیلم معراجی ها با کیفیت خوب, دانلود فیلم معراجی ها با کیفیت عالی, دانلود فیلم های امین حیایی, دانلود مستقیم فیلم معراجی ها, سایت دانلود فیلم ایرانی, عکس های فیلم معراجی ها, فیلم جدید معراجی ها, فیلم معراجی ها, فیلم های جشنواره فیلم فجر, معراجی ها ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : یک شنبه 2 / 12 / 1392
دانلود بازی pes2014 برای pc

 

pes 2014 downloadpes 2014سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2014 یا به اختصار PES14 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت ال ایکس دانلود، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: , , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : سه شنبه 9 / 4 / 1392
مطلبی استثنایی

با عرض سلام خدمت بازدیدکننده عزیز...

اگه میخوای واسه سایتت یا وبلاگت(آرم) بسازی.

ما با کمترین قیمت برای شما(آرم)میسازیم.

با سلیقه ی شما

برای مشاهده آرم ها و سفارش ارم به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: جدیدالالالالالالالالان اقدام کنید ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : دو شنبه 8 / 4 / 1392